Reklaminių pasiūlymų įtaka prekės ženklo suvokimui

Reklaminiai pasiūlymai gali turėti didelę įtaką tam, kaip vartotojai suvokia prekės ženklą. Nors jie gali būti veiksmingi pritraukiant naujų klientų ir didinant pardavimus, taip pat svarbu atsižvelgti į galimą neigiamą jų poveikį prekės ženklo įvaizdžiui.

Štai keletas svarbių punktų, į kuriuos reikėtų atsižvelgti:

  • Poveikis prekės ženklo asmenybei: Tyrimai rodo, kad reklaminiai pasiūlymai gali neigiamai paveikti tam tikrus prekės ženklo asmenybės bruožus [1, 2]. Pavyzdžiui, pasiūlymai gali sumažinti prekės ženklo, kaip „energingo”, „lauko” ar „aukštesnės klasės” suvokimą.
  • Individualūs skirtumai: Reklaminių pasiūlymų poveikis skiriasi priklausomai nuo individualių vartotojų savybių, tokių kaip polinkis į žemas kainas ir meilė prekių ženklams [3, 4]. Pavyzdžiui, vartotojai, kurie yra linkę į žemas kainas, gali būti mažiau linkę suvokti prekės ženklą kaip „lauko” tipo, jei jis siūlo nuolaidas.
  • Tarpininkavimas: Prekės ženklo asmenybės bruožai gali tarpininkauti reklamos sąlygų (tik prekės ženklas ir prekės ženklas su reklama) ir vartotojų reakcijos santykiui [5, 6]. Pavyzdžiui, „energingo” prekės ženklo suvokimas gali neigiamai paveikti norą mokėti papildomai už prekės ženklo produktus.

Norint efektyviai naudoti reklaminius pasiūlymus, svarbu atsižvelgti į šiuos veiksnius ir užtikrinti, kad pasiūlymai atitiktų prekės ženklo asmenybę ir tikslinę auditoriją.

Reklamuotojai turėtų:

  • Kruopščiai rinktis reklaminius pasiūlymus: Pasiūlymai turėtų būti suderinti su prekės ženklo asmenybe ir tiksline auditorija, siekiant išvengti neigiamo poveikio prekės ženklo įvaizdžiui.
  • Segmentuoti ir taikyti: Reklamuotojai turėtų segmentuoti savo auditoriją ir taikyti reklaminius pasiūlymus tiems segmentams, kuriems jie bus patraukliausi ir mažiausiai pakenks prekės ženklo suvokimui.
  • Stebėti ir vertinti rezultatus: Svarbu stebėti reklaminių pasiūlymų poveikį prekės ženklo suvokimui ir atitinkamai koreguoti strategiją.

Atsižvelgiant į šiuos punktus, reklamuotojai gali naudoti reklaminius pasiūlymus efektyviai, didindami pardavimus ir išlaikydami teigiamą prekės ženklo įvaizdį.

Kučinskas, G. (2024). PROMOTION HURTS BRAND PERSONALITY AND CONSUMER RESPONSES. International Journal of Business & Management Studies (Issue. 5, No. 05). Ijbms. https://doi.org/10.5281/zenodo.14136921

Add a comment

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Prev Next

Subscribe to My Newsletter

Subscribe to my email newsletter to get the latest posts delivered right to your email. Pure inspiration, zero spam.
You agree to the Terms of Use and Privacy Policy