Turinys:
Reklama televizijoje (pirkimo tipai)
- TOP TV kanalai Lietuvoje
- Reklamos kainos TV3, TV6, TV8 ir TV3 Plus kanaluose (AM Baltics)
- Reklamos kainos LNK, BTV, TV1, Info TV kanaluose (MG grupė)
- Reklamos kainos Lietuvos rytas TV
- Reklamos kainos DELFI TV
- Reklamos kainos LRT televizijoje
Reklama televizijoje (pirkimo tipai)
Lietuvoje reklamos pirkimui taikomos dvi populiariausios rūšys: GRP ir TRP sekundžių pirkimas
- GRP sekundžių pirkimas (atsiskaitoma už realų surinktą GRP kiekį)
Pirkimas pagal tai, kiek žmonių realiai matė reklamą – „mokame už sekundes ir žiūrovų dėmesį“. Tai tradicinis būdas pirkti reklamą televizijoje. Reklamos klipas rodomas tam tikru laiku, o kaina priklauso nuo: kiek sekundžių truko klipas, kokiu paros metu jis buvo rodomas (nes tuo metu gali būti daugiau ar mažiau žiūrovų), ir kiek žmonių tuo metu jį matė (GRP – bendras žiūrovų skaičiaus įvertinimas).
GRP – bendros auditorijos reitingas. Šiuo metu (2025 04) TV auditorijos kiekis: 2,481,000, tai 1 GRP atitinka 24.810 kontaktų.
💡 Paprastai tariant: kuo daugiau žmonių tuo metu žiūrėjo televizorių – tuo brangesnė reklama.
📺 Pavyzdys: jeigu tavo reklama buvo rodoma vakarą, kai televizorių žiūri daug žmonių – už sekundę mokėsi daugiau (pvz., 34,60 Eur), nei jeigu ta pati reklama būtų rodoma dieną (pvz., 11,50 Eur).
2. TRP sekundžių pirkimas (atsiskaitoma už surinktą TRP kiekį)
Pirkimas pagal tai, kiek žmonių iš TAVO auditorijos matė reklamą – „mokame už savo tikslinį žiūrovą“.
Šis metodas leidžia tau nusitaikyti į konkrečią žiūrovų grupę – pvz., moteris nuo 25 iki 55 metų, ar vyrus nuo 25 iki 65 metų. Kaina skaičiuojama pagal tai, kiek tavo pasirinktoje auditorijoje buvo surinkta žiūrovų (TRP – tikslinės auditorijos reitingas).
💡 Paprastai tariant: tu moki už tai, kad tavo reklama pasiektų ne visus, o tuos, kurie tau aktualiausi.
🎯 Galimų pasirinkimų pavyzdžiai: Visi 25–55 m, Moterys 25–65,Vyrai 25–65 m., ir t. t.
Tai labai naudinga, kai nori pasiekti specifinę auditoriją – pavyzdžiui, jei tavo produktas skirtas būtent moterims, kam mokėti už visų žiūrovų pasiekimą?
Rekamos kaina televizijoje suskaičiuojama pagal šią formulę:
Reklamos kaina = reitingo sekundės kaina (CPP) * klipo trukmė (s) * indeksai (trukmės/sezoniniai/specialių pozicijų ir t.t.)*Jums taikoma nuolaida
TOP TV kanalai Lietuvoje
Populiariausi TV kanalai : yra tie ir tie….
Reklamos kainos TV3, TV6, TV8 ir TV3 Plus kanaluose (AM Baltics)
atnaujinta 2025.01.01
GRP sekundžių įkainiai pagal realiai surinktų GRP pirkimo tipą:
Laiko zona | Laikotarpis | TV3 CPP (Eur) | TV6 / TV8 / TV3 Plus CPP (Eur) |
---|---|---|---|
Rytinis laikas | 06:00 – 08:00 | 18,70 € | 12,90 € |
Dienos laikas | 08:00 – 15:00 | 11,50 € | 12,90 € |
Popietės laikas | 15:00 – 16:30 | 18,70 € | 12,90 € |
Pavakario laikas | 16:30 – 18:00 | 23,50 € | 12,90 € |
Geriausias laikas (Prime time) | 18:00 – 06:00 | 34,60 € | 22,40 € |
TRP sekundžių įkainiai, atsiskaitant už tikslinę auditoriją:
Tikslinė grupė | TRP pasiskirstymas tarp kanalų | TRP dalis geriausioje laiko zonoje | TRP 1 sek. įkainis (EUR) | ||
---|---|---|---|---|---|
TV3 | TV6 + TV8 + TV3 Plus | TV3 | TV6 + TV8 + TV3 Plus | ||
A25–55 | 75% | 25% | 60% | 60% | 18,40 € |
A25–65 | 72% | 28% | 60% | 55% | 17,10 € |
A55+ | 70% | 30% | 65% | 65% | 13,60 € |
W25–55 | 75% | 25% | 55% | 60% | 17,10 € |
W25–65 | 75% | 25% | 60% | 60% | 16,70 € |
M25–65 | 70% | 30% | 65% | 60% | 20,20 € |
Mėnesiniai kanalo indeksai (taikomi pagal mėnesį, kurį transliuojama reklama)
Sausis | Vasaris | Kovas | Balandis | Gegužė | Birželis | Liepa | Rugpjūtis | Rugsėjis | Spalis | Lapkritis | Gruodis |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0.9 | 0.95 | 1.5 | 1.55 | 1.6 | 1.55 | 1.1 | 1.1 | 1.65 | 1.65 | 1.65 | 1.5 |
Specalios pozicijos reklaminiame bloke indeksai (pvz norite, kad Jūsų klipas reklamos bloke būtų pirmas)
Pirma pozicija | Antra pozicija | Paskutinė | Kita spec. |
---|---|---|---|
1.45 | 1.3 | 1.3 | 1.2 |
Klipo trukmės indeksai (pvz jei naudojate 8 sekundžių klipą, tai Jums papildomai kainuos 30%)
Trukmė | 5″–9″ | 10″–14″ | 15″–19″ | 20″–24″ | 25″–29″ | 30″–44″ | ≥45″ |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Indeksas | 1.3 | 1.25 | 1.2 | 1.15 | 1.1 | 1 | 1.1 |
Reklamos kainos LNK, BTV, TV1, Info TV kanaluose (MG grupė)
atnaujinta 2025.01.01
GRP sekundžių įkainiai pagal realiai surinktų GRP pirkimo tipą:
Laiko zona | Laikotarpis | LNK CPP (Eur) | BTV / TV1 / Info TV, CPP (Eur) |
---|---|---|---|
Dienos laikas | 06:00 – 17:00 | 16,50 € | 14,50 € |
Geriausias laikas (Prime time) | 17:00 – 06:00 | 24,00 € | 17,00 € |
TRP sekundžių įkainiai, atsiskaitant už tikslinę auditoriją:
Tikslinė grupė | LNK kanalo reitingų dalis | Retingų dalis po 17 val | TRP 1 sek. įkainis (EUR) |
---|---|---|---|
Visi nuo 4 m. | 60% | 60% | 16,20 |
Visi, 30 – 65 m. | 60% | 60% | 14,40 |
Moterys, 25 – 60 m. | 60% | 60% | 14,20 |
Visi, 20 – 60 m. | 60% | 60% | 17,70 |
Moterys nuo 20 m. | 60% | 60% | 12,20 |
Moterys, 30 – 60 m. | 60% | 60% | 13,30 |
Visi, 20 – 65 m. | 60% | 60% | 16,30 |
Moterys nuo 30 m. | 60% | 60% | 11,30 |
Moterys, 30 – 65 m. | 60% | 60% | 12,90 |
Visi, 25 – 60 m. | 60% | 60% | 16,60 |
Moterys, 20 – 60 m. | 60% | 60% | 15,00 |
Visi, 30 – 60 m. | 60% | 60% | 15,40 |
Moterys, 20 – 65 m. | 60% | 60% | 14,40 |
Mėnesiniai kanalo indeksai (taikomi pagal mėnesį, kurį transliuojama reklama)
Sausis | Vasaris | Kovas | Balandis | Gegužė | Birželis | Liepa | Rugpjūtis | Rugsėjis | Spalis | Lapkritis | Gruodis |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0.9 | 1 | 1.4 | 1.45 | 1.45 | 1.4 | 0.95 | 1 | 1.60 | 1.65 | 1.65 | 1.5 |
Specalios pozicijos reklaminiame bloke indeksai (pvz norite, kad Jūsų klipas reklamos bloke būtų pirmas)
Pirma pozicija | Antra pozicija | Paskutinė | Kita spec. |
---|---|---|---|
1.5 | 1.4 | 1.4 | 1.3 |
Reklama prieš informacines laidas: 1.3
Klipo trukmės indeksai (pvz jei naudojate 8 sekundžių klipą, tai Jums papildomai kainuos 30%)
Trukmė | 5″–9″ | 10″–14″ | 15″–19″ | 20″–24″ | 25″–29″ | 30″–44″ | ≥45″ |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Indeksas | 1.35 | 1.25 | 1.2 | 1.15 | 1.1 | 1 | 1 |
Reklamos kainos Lietuvos rytas TV
GRP sekundžių įkainiai pagal realiai surinktų GRP pirkimo tipą:
Laiko zona | Laikotarpis | Lietuvos rytas CPP (Eur) |
---|---|---|
Programose po 16 val. | 06:00 – 08:00 | 12,00 € |
Programose iki 16 val. | 18:00 – 06:00 | 7,00 € |
Mėnesiniai kanalo indeksai (taikomi pagal mėnesį, kurį transliuojama reklama)
Sausis | Vasaris | Kovas | Balandis | Gegužė | Birželis | Liepa | Rugpjūtis | Rugsėjis | Spalis | Lapkritis | Gruodis |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0.85 | 0.8 | 1.15 | 1.25 | 1.35 | 1.2 | 0.9 | 0.9 | 1.15 | 1.35 | 1.4 | 1.25 |
Specalios pozicijos reklaminiame bloke indeksai (pvz norite, kad Jūsų klipas reklamos bloke būtų pirmas)
Pirma pozicija | Antra pozicija | Paskutinė | Kita spec. |
---|---|---|---|
1.4 | 1.3 | 1.4 | 1.2 |
Klipo trukmės indeksai (pvz jei naudojate 8 sekundžių klipą, tai Jums papildomai kainuos 30%)
Trukmė | 5″–9″ | 10″–14″ | 15″–19″ | 20″–24″ | 25″–29″ | 30″–44″ | ≥45″ |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Indeksas | 1.4 | 1.25 | 1.2 | 1.15 | 1.1 | 1 | 1 |
Reklamos kainos DELFI TV
GRP sekundžių įkainiai pagal realiai surinktų GRP pirkimo tipą:
Laiko zona | Laikotarpis | Lietuvos rytas CPP (Eur) |
---|---|---|
Programose ik 17 val. | 06:00 – 08:00 | 7,00 € |
Programose po 17 val. | 18:00 – 06:00 | 10,00 € |
TRP sekundžių įkainiai, atsiskaitant už tikslinę auditoriją:
Tikslinė grupė | Retingų dalis po 17 val | TRP 1 sek. įkainis (EUR) |
---|---|---|
Visi nuo 4 m. | 60% | 7,45 |
Visi 20-50 | 60% | 13,95 |
Visi 25-55 | 60% | 10,95 |
Moetys 20-60 | 60% | 11,10 |
Moterys nuo 20 m. | 60% | 6,50 |
Moterys nuo 30 m. | 60% | 6 |
Vyrai 20-60 | 60% | 10,25 |
Vyrai 30-60. | 60% | 8,90 |
Vyrai nuo 30 m. | 60% | 6,35 |
Mėnesiniai kanalo indeksai (taikomi pagal mėnesį, kurį transliuojama reklama)
Sausis | Vasaris | Kovas | Balandis | Gegužė | Birželis | Liepa | Rugpjūtis | Rugsėjis | Spalis | Lapkritis | Gruodis |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0.9 | 0.9 | 1.3 | 1.35 | 1.45 | 1.35 | 1 | 0.95 | 1.45 | 1.5 | 1.5 | 1.35 |
Specalios pozicijos reklaminiame bloke indeksai (pvz norite, kad Jūsų klipas reklamos bloke būtų pirmas)
Pirma pozicija | Antra pozicija | Paskutinė | Kita spec. |
---|---|---|---|
1.5 | 1.5 | 1.5 | 1.5 |
Klipo trukmės indeksai (pvz jei naudojate 8 sekundžių klipą, tai Jums papildomai kainuos 30%)
Trukmė | 5″–9″ | 10″–14″ | 15″–19″ | 20″–24″ | 25″–29″ | 30″–44″ | ≥45″ |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Indeksas | 1.35 | 1.25 | 1.2 | 1.15 | 1.1 | 1 | 1 |
Reklamos kainos LRT televizijoje
Reklama galima tik socialinės, kultūrinės ir šviečiamosios informacijos, sporto transliacijose. LRT netaiko reitingų (kontaktų pirkimo sistemos), o skaičiuoja tik sekundes tam tikrose zonose.
T.y. atsiskaitote už sekundes * klipo trukmė
Kanalas | Laiko juosta | I | II | III |
---|---|---|---|---|
LRT TV | 16.00 EUR | 8 EUR | 4 EUR |
