Marketingistų mėgstamiausia šventė turėtų būti – Balandžio 1-oji.
Taip, žinau – kai kam tai atrodo keista. Bet tik pagalvokite: vieną dieną per metus viskas leidžiama. Gali būti juokinga, keista ar net absurdiška – ir visiems tai patinka. O dar geriau – tai gali tapti geriausia metų rinkodaros kampanija.
📦 1. Buvo pristatytas netikras daiktas
Dažnai iš internetinių paslaugų „padaromas“ fizinis daiktas. Tarkim, kai Duolingo sukūrė pokštą apie tai, kad jų pelėda Duo pati atvyksta į namus priminti apie pamokas. Juokinga? Labai. O kiek pasidalinimų buvo – dar daugiau.

Google Tulpės, kurios „su žmonėmis kalbėjo“, irgi buvo sugalvotos. Niekas netikėjo, bet visi žiūrėjo.
🚫 2. Buvo pristatyta neįmanoma funkcija
Buvo paskelbta apie vertimo iš „šuns kalbos“ į anglų galimybę. Ar tai įmanoma? Tikrai ne. Bet pokštas įsimintinas.
Kaip ir Tinder’io „ūgio tikrinimo“ funkcija – turėjo būti įkeliama nuotrauka prie pastato, kad būtų įrodytas žmogaus ūgis. Žinoma, tai – juokas, bet labai dalintinas.

3. Buvo padaryta „klaida“
Prieš vieno filmo premjerą buvo paviešinta „nutekinta“ versija. Visi puolė žiūrėti, o ten – Pikachu šokantis 2 valandas. Iš pradžių atrodė tikra, bet netrukus tapo aišku – čia tiesiog pokštas. Milijonai peržiūrų, tūkstančiai pasidalinimų. O reklamos biudžetas? Nulis eurų.

4. Buvo paskelbta apie įmonės uždarymą
Kai kurie drąsuoliai paskelbia, kad jų populiariausia paslauga nutraukiama. Visi pyksta, rašo komentarus, dalinasi… o tada – išduodama, kad tai buvo balandžio 1-osios išdaiga. Tokį triuką panaudojo OnlyFans – ir visas internetas virė diskusijose.
Patarimas: Pokštą verta paskelbti šiek tiek prieš balandžio 1-ąją. Tai nustebins, žmonės nesupras, kad tai pokštas, ir reakcijos bus dar tikresnės.