The Marketer’s Toolkit 2025

Šaltiniai pateikia įvairių įžvalgų, skirtų rinkodaros specialistams ir žiniasklaidos planuotojams, susiduriantiems su kintančia rinkodaros aplinka. Pateikiame svarbiausius punktus:

Ekonominė aplinka: Šaltiniai rodo, kad nors pasaulinis ekonomikos augimas 2025 m. greičiausiai nebus spartus, tikimasi didesnio stabilumo nei pastaraisiais metais. Infliacija mažėja, o palūkanų normos taip pat turėtų mažėti, todėl padidės likvidumas ir investicijos. Rinkodaros specialistams patariama sutelkti dėmesį į visus 4P (produktą, kainą, vietą ir reklamą), kad rastų augimo galimybių.

Klientų patirtis: Šaltiniuose pabrėžiama klientų aptarnavimo kokybės mažėjimo svarba. Rinkodaros specialistai turi užtikrinti, kad prekės ženklo pažadas atitiktų realią klientų patirtį, ir tam reikia imtis holistinio požiūrio į visą klientų kelionę.

Socialinė žiniasklaida ir prekės ženklo saugumas: Šaltiniai nurodo įtampą tarp augančios socialinės žiniasklaidos rinkodaros svarbos ir grėsmių, kurias ji kelia prekės ženklo saugumui. Rinkodaros specialistai turi rasti būdų, kaip sumažinti priklausomybę nuo didelių technologijų platformų, kurios, kaip žinoma, skleidžia neapykantą kurstančią kalbą ir dezinformaciją.

Dirbtinis intelektas (DI) ir tvarumas: DI kelia revoliuciją reklamos pramonei, tačiau didžiulis energijos suvartojimas kelia grėsmę tvarumo darbotvarkei. Rinkodaros specialistai turi rasti pusiausvyrą tarp DI teikiamų galimybių ir jų poveikio aplinkai.

Socialinė atomizacija: Vieno asmens namų ūkių skaičius visame pasaulyje nuolat auga. Rinkodaros specialistai gali pasinaudoti šia galimybe kurdami produktus, paslaugas ir komunikacijos formas, pritaikytas šiam augančiam segmentui.
Šaltiniuose taip pat pateikiami keli svarbūs patarimai:

Kainos pavertimas rinkodaros KPI: Didėjant vartotojų pasitikėjimui, rinkodaros specialistai turėtų sutelkti dėmesį į kainodaros galią ir padaryti kainą pagrindiniu rinkodaros KPI.

Klientų įžvalgų panaudojimas siekiant susigrąžinti 4P: Rinkodaros specialistai turėtų būti vartotojų balsu įmonėje ir panaudoti klientų įžvalgas, kad priimtų geresnius sprendimus dėl produktų, kainų, vietos ir reklamos.

Pasinaudojimas žiniasklaidos gausa: Rinkodaros specialistai turėtų pasinaudoti vis platesniu platformų, formatų ir duomenų partnerių spektru, kad sumažintų priklausomybę nuo didelių technologijų platformų ir pagerintų žiniasklaidos kokybę, kurioje rodomi jų skelbimai.

Tvarumo integravimas į DI planus: Svarbu nuo pat pradžių integruoti tvarumą į DI planus, siekiant užtikrinti, kad DI būtų naudojamas efektyviai ir atsakingai.

Vieno asmens baudos sumažinimas arba panaikinimas: Rinkodaros specialistai turėtų atsižvelgti į vienišų vartotojų nusivylimą ir sukurti produktus bei paketus, kurie sumažintų arba panaikintų vieno asmens „baudą“.
Šios įžvalgos gali padėti rinkodaros specialistams ir žiniasklaidos planuotojams efektyviau spręsti iššūkius ir pasinaudoti galimybėmis kintančioje rinkodaros aplinkoje.

Add a comment

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Prev

Subscribe to My Newsletter

Subscribe to my email newsletter to get the latest posts delivered right to your email. Pure inspiration, zero spam.
You agree to the Terms of Use and Privacy Policy